köfteci bekir bu makalenin içeriğinde ele alınacaktır. HACI BEKİR KÖFTE makalesinde caloredan.com ile köfteci bekir’yi keşfedelim.

FAKİRLİKTEN ÇIKMIŞ AMA ŞİMDİ ZENGİNLER YİYİYOR

Şimdi aşağıdaki videoyu izleyin

Bu CaLoredan web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için köfteci bekir dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. Ca’Loredan web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Sizin için en doğru değeri sunma arzusu ile, Kullanıcıların internette haberleri en doğru şekilde yakalayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Tabiat at çiftliği pazar kahvaltısı | bursa at çiftliği kahvaltı ile ilgili yeni güncellenen bilgileri kapsama

Konuyla ilgili açıklamalar köfteci bekir

Sakarya’da olan veya gidecek arkadaşlar için Sakarya’da ne yenir sorusunun cevabı Hacı Bekir İslama Köfte. Eskiden ekmek kullanmak için yoksulluktan çıktılar, şimdi herkes, yani zengin de yiyor. Enes Batur bu yemeği yerse trafik kazasının nasıl olduğunu unutur. Mülakatı yapan kişi bu köfteyi yerse berber değiştirdim dediği için kebap yerine köfte yerdi 🙂 Bir Adanalı olarak tabili kebap yerine köfte yemem ama bu islam köftesi oldukça lezzetli . İslam’da köfte nasıl yapılır? İslama Köfte nerede yenir? islama köfte nedir sorularının tüm cevapları bu videoda en çok izlenen videolarım; #köfte #islamakofte #sokak lezzetleri .

SEE ALSO  Seni Versinler Ellere & Gel Vefasız | Esra Akman | meze özlüce restaurant hakkında en iyi içeriği sentezleyin

köfteci bekir içeriği ile ilgili bazı görüntüler

FAKİRLİKTEN ÇIKMIŞ AMA ŞİMDİ ZENGİNLER YİYİYOR | HACI BEKİR KÖFTE
FAKİRLİKTEN ÇIKMIŞ AMA ŞİMDİ ZENGİNLER YİYİYOR | HACI BEKİR KÖFTE

HACI BEKİR KÖFTE hakkında bilgi keşfetmenin yanı sıra, Ardından, her gün Ca’Loredan güncellemesi için daha fazla içerik okuyabilirsiniz.

Daha fazla haberi burada görün

köfteci bekir ile ilgili anahtar kelimeler

#FAKİRLİKTEN #ÇIKMIŞ #AMA #ŞİMDİ #ZENGİNLER #YİYİYOR #HACI #BEKİR #KÖFTE.

SEE ALSO  Seyri Sefa Tanıtım Videosu | Yeni güncellenmiş seyri sefa bursa ile ilgili bilgileri kapsar

köfte,ıslama köfte,sokak lezzetleri,enes batur,röportaj adam,yemek,yemek videoları,sakaryada ne yenir,köfte nasıl yapılır,ıslama köfte nasıl yapılır,hacı bekir ıslama köfte,enes batur trafik kazası,röportaj adam berber,adana,kebap,köfte tarifi,köfte tarifleri,fakir,fakir yemekleri,ıslama köfte nasıl bulundu,boşnak yemekleri.

FAKİRLİKTEN ÇIKMIŞ AMA ŞİMDİ ZENGİNLER YİYİYOR | HACI BEKİR KÖFTE.

köfteci bekir.

köfteci bekir içeriğiyle Ca’Loredan güncellemelerinin size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. köfteci bekir hakkındaki makaleyi Ca’Loredan ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

  1. Ali De Niro diyor ki:

    Hocam seni tebrik ediyorum. Diğer kanallara göre görüntü kalitesi açısından en iyi kanal sensin. Göz yorulmuyor izlerken.

  2. Hakan Yilmaz diyor ki:

    Köfteci Bekir’e bir ay önce iki kez gittim, gerçekten süper lezzetli, vişneli kabak tatlısı enfes.
    Birdahaki sefere bir de tam bulvarda var iki tane yine ıslama köfteci, birinin adı Rumeli köftesi onlarda harika, bir tek onları biliyordum Bekir ustayı bu yıl keşkfettik😅
    Vıdeo harika👍🏻

  3. Melek kurt diyor ki:

    İftar için gitmek istedim istanbuldan gideceğim için aradım rezervasyon yapamazsınız dedi sonra sinirlenerek yer bulamazsınız rezervasyon yapmalısınz deyip azarladı yaptığı saygısızlığın üzerine gidip yemek yemek istemediğim için tekrar aradım ve yaptığı saygısızlıktan dolayı rezervasyonu iptal ettim sabit numarayı aramama rağmen şahsi numarasından mesaj atıp beni taciz etti ben böyle bir şey görmedim oruçlu olmasını bahane edip terbiyesizliğini devam ettirdi. Bu insanların yaptığı yemeği bile yememek gerekiyor ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum bir hak söz konusuysa ben helal etmiyorum( ben de oruçluyum)

  4. Yaz Kizim diyor ki:

    Köfte asla agzima sürmem Ama bu dükkana girince 2 porsiyon yiyorum Cok lezzetli ve Cok özledim orda Yemek yemeyi 😍🤌🏼

  5. AyşeSıla YaŞar diyor ki:

    Ayhan başkan sakarya' da Tuna Köftecisini ziyaret etmeden Türkiyede köfte yedim deme.. Kendine Has bi tadı var. Eger bi daha sakarya ya gelirsen alt geçit eski spor salonu civarı gitmeni önemle tavsiye ediyorum.

  6. necmettin Ayyıldız diyor ki:

    Bizim kültürümüzü tanıtıyor ayağına sağlık ama bizim Kültürümüzde olmayan sol elle yemek yiyorum lütfen sağ elle yersen anadolu insanımız gibi afiyet olsun selamlar

  7. berke sabır diyor ki:

    Benimde bı yemek kanalım var ve bende ilerlemek istiyorum sadece abone olup videolarımı beğenerek bana destek olurmusunuz abone olmak 1saniyenizi almaz 🙏

  8. evrim albıyık diyor ki:

    Sen iki farklı kuru fasulye'den koy az az ben ikisinide anlatacağım dedin ama anlatmadın Ayhan Ayhan Ayhan Ayhan yapma bu işi Ayhannnnn komik durumu düşüruyorsun kendini Ayhannnnn güzel ülkemizin küçük esnaflarını rahat bırakın Ayhan Ayhan Ayhan

  9. Taha Korkmaz diyor ki:

    Yemek videolari yapanlarin icinde kralsin bence cünkü yedigin seyi dogruya dogru anlatiyosun… iyiyse iyi kötüyse kötü diyosun digerleri gibi yedigi herseyi hayatinda ilk kez yemis gibi anlatmiyosun👍 suat durmus gibi girdigi mekanin borozanini öttürmüyosun helal sana

  10. SAKARYALI 54 diyor ki:

    Abi geldiğine sevindim bi sakarya li olarak ama sakaryanin pamukova ilçesinde ayvalı lokum ve ayvalı recelimiz de var abi

  11. Ahmet demir diyor ki:

    Kabak tatlısı Antalya'nın güneşinde olgulanmış nuzdalanmış kabaklardan olur Antalya usulü kaynatılıp sonra fırına verilir sakız gibi kıvamıyla tahinle birlikte servis edilir. Kabak tatlısı Antalya'da yenir..

  12. özkan inan diyor ki:

    Ayhan abi bizim adapazarı'nda başka bi lezzet yok zaten, yiyebileceğin iki şeyi yemişsin kabak tatlısı ve ıslama köfteyi. hoşgeldin tekrar, yine bekleriz adapazarına

  13. Turkuaz Turkuaz diyor ki:

    Gayet temiz ve güzel bir mekân olarak görünüyor lezzetli olduğundan emin olabiliriz. Başarılı bir video olmuş tebrikler kardeşim…

  14. Isoruku Yamomoto diyor ki:

    Islama köftenin köftesi bu kadar büyük olmaz tek lokmada gitmesi gerekir bide köfteci mustafa bu işin piridir oraya gitseniz daha iyidi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir