Bu makalenin içeriği bursa en iyi dönerci hakkında net bilgiler sağlayacaktır. bursa en iyi dönerci hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Bursa Lezzet Durakları – Gezgin Gurme makalesinde CaLoredan ile bursa en iyi dönerci’yi keşfedelim.

Yakın zamanda güncellenen Bursa Lezzet Durakları – Gezgin Gurme içindeki bursa en iyi dönerci ile ilgili genel bilgiler

Videoyu buradan görüntüleyin

SEE ALSO  Atom Mezesi Tarifi | Meze Sofrası ve Temel Mezeler 4 | atom meze arda nın mutfağı ile ilgili tüm en iyi bilgiler

Bu CaLoredan web sitesiyle, kendiniz için daha yararlı verilere sahip olmak için bursa en iyi dönerci dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. CaLoredan web sitesinde her zaman sizin için her gün yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en eksiksiz değeri getirme arzusuyla, İnternetteki haberi mümkün olduğunca çabuk kavrayabilmenize yardımcı olur.

Konuyla ilgili içerik bursa en iyi dönerci

Bursa’nın tarihi gastronomik önemi ve mutlaka tatmanız gereken lezzetler…” Pidecioğlu Cantık – İdris Pide Köfte – Şark Yaprak Döner – Tarihi Taş Fırın Tahinli Pide – Kebapçı İskender (Mavi Dükkan) – Kayhan Köftecisi (Eker Meydan) – Zennup1844 ÖmürAkkor (Eker meydanı) Ayanoğlu Süt Kahvaltı – Pasto Ekmek Kahvaltı, harikasınız 🙂 .

SEE ALSO  Mükemmel noodle tarifi🔥#noodle | spesiyal yemek tarifleri hakkında yeni güncellenen içeriğin özeti

bursa en iyi dönerci içeriği ile ilgili resimler

Bursa Lezzet Durakları - Gezgin Gurme
Bursa Lezzet Durakları – Gezgin Gurme

Öğrendiğiniz Bursa Lezzet Durakları – Gezgin Gurme hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, O zaman CaLoredan her gün aşağıda yayınlayan diğer makaleleri arayabilirsiniz.

Yeni bilgi için burayı tıklayın

bursa en iyi dönerci ile ilgili bazı öneriler

#Bursa #Lezzet #Durakları #Gezgin #Gurme.

SEE ALSO  TURKEY'S MOST FAMOUS ISKENDER: Eating at İskender Efendi Konağı and riding Bursa's Uludağ Teleferik | bursa iskender kebap ile ilgili en doğru bilgiye genel bakış

Bursa,bursa lezzet durakları,bursa lezzetleri,gastronomi turu,gurme turu,yemek turu,lezzetli noktalar,lezzet,bursa’da ne yenir?,bursa’da gezilecek yerler,istanbul gurme turu,cantik,iskender,döner,köfte,pideli köfte,gezgin,gezgin gurme,gurme,en iyi restoranlar,en iyi yemek,türkiye’nin en lezzetli mutfağı,turkish cuisine,anadolu mutfağı,anatolian cuisine.

Bursa Lezzet Durakları – Gezgin Gurme.

bursa en iyi dönerci.

CaLoredan ‘ın sağladığı bursa en iyi dönerci bilgisiyle, size değerli getireceğini umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. CaLoredan bursa en iyi dönerci hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

  1. Müge Irmak Sarıkamış diyor ki:

    herşeyi okadar mıncıklayıp ellediniz ki özellikle kahvaltı mekanında, sizden sonra oraya gidip alısverıs yapmak ıstemez kımse..

  2. Adnan Unal diyor ki:

    Kardeşim vaktine cebine sağlık, her daim en iyisi sizlerin olsun. Bizlere yol gösterdiğin için teşekkür ederim, sadece müsade ederseniz ufak bir eleştirim olacak. Fiyatlar ve menüler hakkında bilgi de verseniz, bence daha güzel olacak. Videoların devamını bekliyorum. Saygılar…

  3. Kenan Kirca diyor ki:

    Arkadaşlar merhabalar gördügünüz üzere ozan bey size birşeyleri göstermek istiyor bildigi kadarıyla anlatmya calısıyor daha 3 bin abonesi var sanki 100 bin abonesi varmış gibi eleştirmenizin manası yoktur rica ediyorum eleştiri yaparken veya fikrinizi yazarken beyninizi kullanarak yazınız 3 bin aboneye hitap ediyor hoşuna gitmeyen izlemek zorunda deil kötü yorum atıp insanların onurunu kırmak güzel birşey değildir okudugunuz için teşekkü ederim.

  4. ifiliz diyor ki:

    GEZGİN GURME….KARDESİM.BU YOUTUBE VİDEO İSİ SENİ ASİYO..BUNU KABUL ET…O YANİNDAKİ SIKMABAŞ COK İTİCİ..BASKALARİNİ TAKLİT ETMEYE CALİSMA.KABUL ET..BU İS SENİ ASİYOR

  5. Z G diyor ki:

    Gezgin gurme, gurme gezgin, gurmemory, milliyiyici, ye ye bitmez, yiyelim guzelleselim, ben gurmeyim, sen gurmesin, o gurme… biz gurmeyiz, siz gurmesiniz, onlar gurme… gurme olmayan bir yiyici henuz gormedim. Herkes gurme ama haberleri yok sonradan gurme 🤔🙄

  6. samet mutlu diyor ki:

    Omrumde gordugum en berbat gurme tavsiye videosu , cantik kebabi 😅 5 10 yer ogrenmis gidip yedip bizde bi bok anlamadik , ne var icinde nasil piser bi bok yok 😅

  7. Neslihan Yılmaz diyor ki:

    Emeginize saglık ama Bursanın neresine giderseniz gidin cantık dediginizde önünüze yuvarlak sekilde gelir (tahanlının kıymalısını düşünün) uzun olanına ilk defa rastlıyorum bir Bursalı olarak. Yine bakleriz Bursaya 😊

  8. Güray Tokgöz diyor ki:

    Önüne gelen gurme olmuş.40 kere girdi hepside sözde en ye.40 kişiye sor 40 ayrı fikir. Hele o döner neydi öyle yağlı yağlı

  9. Fehmi Erpolat diyor ki:

    Bakıyorumda herkeste bir kıskançlık eleştrisi ulan izlemediğim yemek youtuberi yok 50 dk 3 tane yer geziyorlar nerdeyse bukadar kısa sade güzel heryere giriyor adam iyi olmuş tek eleştri gurmeysen tanıtırken mutlaka fiyat paylaşman lazım sonuçta mekan tanıtıyorsun başarılar dilerim Allah kolaylık versin kardeşim

  10. mavi göl diyor ki:

    Taş fırın tarihi değil kardeşim onun alt tarafındaki abdal fırını tarihidir yıllar öncesinde orada sadece abdal fırını vardı yani taş fırın oraya sonra geldi ayrıca şark döneri gösterdin döner sadece kalem kömür ateşinde olur LPG ile pişen döner olurmu evet pidecioğlu İskender mavi dükkân ve abdal simit fırını ve kafkas Bursanın lezzetleri ve değerli esnafları dır kayhan Pideli köfteci esnafını da unutmayalım

  11. Necip YILMAZ diyor ki:

    İki üç arkadaş elinize kamera alıp gitmezseniz bu videoda izlediğiniz hiç Bi yemeği bu kadar bol bulup yiyemezsiniz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir