Bu makalenin içeriği açıkça amasya kale park hakkında konuşacak. Türkiye Turu 51. Şehir makalesinde caloredan.com ile birlikte amasya kale park hakkında bilgi edinelim.

En eksiksiz Amasya'dan Bildiriyoruz

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu Ca’Loredan web sitesinde, sizin için daha yararlı anlayışa sahip olmak için amasya kale park dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. caloredan.com sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en doğru değeri katkıda bulunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internette mümkün olduğunca çabuk düşünme ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Great Chefs Canlı Müzik Steak House - Tel: 0224 322 2846 | parkora canlı müzik ile ilgili tüm bilgiler yeni güncellendi

Bazı açıklamalar amasya kale park ile ilgilidir

Merhaba güzel insanlar. Bugün Türkiye turunun 51. ili Amasya’dan bildiriyoruz. 7500 yıllık tarihi ile bizleri büyüleyen bu antik kent, daha önce ziyaret ettiğimiz hiçbir kente benzemiyor. Turistik yerler olarak Yalıboyu Evleri, Amasya Kalesi, Harşena Dağı, Pontus Kralları Kaya Mezarları ve Boraboy Gölü (Borabay Gölü) iliklerimize kadar doyasıya eğlenmemizi sağladı. Bunu da Merzifon’da yaklaşık 700 yıllık Taşhan’da kalmanın keyfi ile taçlandırdık. Suluova, Taşova ve Göynücek’i göremediğimiz için biraz üzgün ayrılsak da Amasya bize asla unutamayacağımız deneyimler yaşattı. Umarız videoyu izlerken siz de bizim kadar keyif alırsınız. Aşk. KATIL butonu olmayanlar için link: Türkiye turumuzu bölge bölge izlemek ve nereye gittiğimizi görmek isterseniz; Güneydoğu Anadolu Bölgesi Doğu Anadolu Bölgesi Karadeniz Bölgesi Marmara Bölgesi İç Anadolu Bölgesi Akdeniz Bölgesi Ege Bölgesi Özel Bölümler Reklam ve işbirliği için: dunyadanbildiriyor@gmail.com Dünyadan Merhaba İzleyicilere Öncelikle Türkiye’de en az 60 şehri gezme hedefini bildiriyoruz, ardından Dünya turu. Yolda iki çılgın insanız. Mümkün olduğunca “ucuz seyahat etmeyi” bilmesek de öğrendikçe deneyimlerimizi youtube kanalımızda paylaşıyoruz. Etkileşime geçelim kim bilir belki bir yerde buluşur çay kahve içeriz. aşk .

SEE ALSO  Adapazarı Balkabağı Tatlısı Nasıl Yapılır | adapazarı kabak tatlısı tarifi ile ilgili en doğru içeriği özetleyin

amasya kale park hakkında bilgi ile ilgili fotoğraflar

Amasya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 51. Şehir

Türkiye Turu 51. Şehir hakkındaki haberleri izlemenin yanı sıra, O zaman CaLoredan günlük güncelleme yapan diğer birçok konuya bakabilirsiniz.

SEE ALSO  Eskişehir Alabalık Avı | En detaylı söğütönü alabalık fiyatları ile ilgili tüm bilgiler

Daha fazlasını burada görün

amasya kale park ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Amasya39dan #Bildiriyoruz #Türkiye #Turu #Şehir.

Gezi,Gezgin,Dünya turu,dünyadan bildiriyoruz,türkiye turu,dünyayı geziyorum,seyyah,seyahat,amasya,merzifon,suluova,taşova,göynücek,yalıboyuevleri,haşena dağı,pontus kralları kaya mezarları,amasya kalesi,boraboy gölü,taşhan,turizm,turistik yerler.

Amasya'dan Bildiriyoruz | Türkiye Turu 51. Şehir.

amasya kale park.

caloredan.com ‘ın sağladığı amasya kale park bilgisiyle, size değerli getireceğini umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Ca’Loredan amasya kale park hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.

1. Dünyadan Bildiriyoruz diyor ki:

Videomuz Amasya'nın güzel insanlarına armağan olsun. Seyahatlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz bizi Instagram'dan (@dunyadanbildiriyoruz) takip edin. Sevgiler.

2. Emrah ÇAM diyor ki:

Harika anlatım okadar akıcı okadar güzel anlattınız ki teşekkür ederiz emeğinize sağlık. İyii yayınlar diliyorum.

3. handan azari diyor ki:

Çok güzel hazırlanmış, harika olmuş elinize emeğinize sağlık,bir kişinin yanlış davranışı için üzüldüm ama çok nadiren böyle insanlar her yerde olabiliyor, Amasya'da da taş han var,semaverciler çarsı var bir sonraki seferde uğradığınızda seveceğinizi düşünüyorum, ziyaret kasabası tarafında da çok hoş yerler var, tekrar emeğinize sağlık,ben Amerika da yaşıyorum şuan, bayağı özlem giderdim sayenizde memleketime, teşekkürler

4. Emre Akıncı diyor ki:

Çok tatlı bi ikilisiniz ya ❤️ ileride yaşamak için şehir ararken denk geldim size güzel anlatmışsınız. Objektif yorumlar vardı. Öyle benim ülkem diye her şeyini öven insanlardan değilsiniz 😂

5. HalfLife22 diyor ki:

Bangir bangir pop muzik caliyor elestirisi getirmissiniz ancak sizin videonuzda da bence asiri derecede muzik var, her muzik gelisinde sesi kisip her bittiginde ise sesi hafif acmak zorunda kaldim, hic hos olmadi, arti eger muzik dinlemek istersem zaten bu videoyu izlememe gerek yok diye dusunuyorum ve secilen muziklerle Amasya arasinda nasil bir bag kurmaliyiz orasini da pek anlamis degilim…

6. Hanife Aylak diyor ki:

Yorumları okudum fakat kimse bakırcılar çarşısından söz etmemiş, bence görülmeye değer bir sokaktır tavsiye ederim